Selasa, 8 Januari 2013

BerBAKi 2 HaRi LAgi....ADAM DAN HAWA

Hanya tinggal 2 episode saja lagi drama bersiri ADAM DAN HAWA di rangkaian astro Mustika HD akan habis.....bagi sapa yang tak tahu lagi, citer ni di angkat dari sebuah novel karya AISYA SOFEA (antara penulis novel kegemaran saya)yang telah diadaptasi kan kepada drama tv bersiri...walaupun ianya ada penambahan dari segi jalan cerita tapi semuanya bertujuan untuk melengkapkan plot penceritaan untuk menjadi lebih ummphh orang kata... Kadang kala saya rasakan slot penambahan itu berlebihan tapi apa kan daya bukannya boleh kita fast foward pun...jadi layan jek lah...tapi yang paling best bile part bunga-bunga cinta...perghhh layah seh...teringat zaman bercinta dengan mr. hubby ku....tapi tak la seromantik dalam ADAM DAN HAWA...nama pun drama....boleh la kita verrannggannn cikit kan...untuk pengetahuan, rumah saya tak ada pun Mustika HD tu..hi hi hi...apa yang saya buat..setiap pagi dalam perjalanan dari rumah nak ke pejabat saya kan tengok kat internet...dekat atau pun di ... Antara episod yang saya suka
[Edisi Mari Meng'AYAT'] from Adam & Hawa Ep.2 by f100004717920440 p/s: semyum sorang-sorang masa tengok episode yang memerlukan oksigennn
[Edisi Oxygen Pleaseee...] from Adam & Hawa Ep... by f100004717920440 p/s: suspen ...akhirnya episod yang menyayat hati....
[Edisi Syahdu Terasa Di Hati] from Adam & Hawa... by f100004717920440 p/s: "Tanpa sedar airmataku menitis perlahan-lahan. Aku tidak pernah taat kepadanya. Aku sering berkasar dgnnya. Malah aku tidak pernah ada rasa kasih sayang terhadapnya selama ini, Yang ada di segenap hati dan setiap udara yang memenuhi ruang paru-paruku hanyalah rasa marah dan benci. Aku tidak pernah ikhlas dalam apa sahaja perkara yang berkaitan dgnnya."......sob..sob... Sama-sama kita tunggu sampai episode 80 (yang terakhir)........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan