Isnin, 14 Januari 2013

TeRImA KaSiH NUFFNANG...

Alhamdulillah..akhirnya saya telah mendapat status GLITTERATI....

Apa itu GLITTERATI ?
  • GLITTERATI merupakan status untuk ahli "Exclusive Nuffnanger"

 Bagaimana hendak menyertai ahli Nuffnang Glitterati Club?

  • Program yang tidak perlu berdaftar dan terbuka kepada blogger NUFFNANG yang mana tidak mempunyai sebarang unit iklan lain yang diletakkan dalam blog dari mana-mana iklan rangkaian Tenggara Asia (SEA) atau mana-mana iklan lain yang Nuffnang dianggap sebagai pesaing.
  • Status Glitterati boleh hilang jika sistem NUFFNANG dapat mengesan pada mana-mana blog berdaftar yang telah diambil alih oleh orang lain atau telah digantung akaun blog atau mengalami masalah teknikal pada blog yang berpanjangan. Mana-mana blog tidak menerima apa-apa trafik untuk tempoh masa yang panjang. Pihak NUFFNANG berhak untuk menyekat atau melarang mana-mana pengguna Nuffnang tanpa sebab atau punca.
  • Pihak Nuffnang juga berhak untuk mengubah terma dan syarat-syarat dimasa-masa akan datang.


Kenapa perlu menjadi Nuffnang Glitterati Club?
1-Pembayaran bagi kedua-dua kos pelawat dan kos-per-klik
-Glitterati Nuffnangers akan mendapat 20-40% lebih daripada NUFFNANG biasa (ahli biasa je).
2-Terma dan syarat pembayaran (kaedah pembayaran)
-Semua Nuffnangers akan dibayar tepat setiap akhir bulan  pada masanya seperti yang dinyatakan dalam Jadual Program.
3-Peluang Advertorial
-Setiap advertorial bergantung kepada jenis iklan, komitmen dan trafik sesebuah laman blog. Hanya blogger eksklusif akan layak untuk advertorial.
4-Program Nuffnang Glitterati Club
-NUFFNANG dikenali untuk menganjurkan acara komuniti terbesar yang terdiri daripada tayangan filem percuma, makan tengahari dan banyak lagi. 70% akan dikhaskan kepada Nuffnang Glitterati Club untuk menyertai program seperti ini.
5-Peraduan
-Peraduan ini akan diberi keutamaan 70% kepada ahli Nuffnang Glitterati Club dan selebihnya 30% akan diberi pada ahli biasa NUFFNANG.
P/S: Mudahkan terma dan syarat daripada NUFFNANG... Banyak kelebihan jika menjadi ahli Nuffnang Glitterati Club ni....kalau tak faham juga boleh klik DISINI.........Berminat untuk menjadi ahli Nuffnang boleh le klik DISINI..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan